http://thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/289/asInline.html

torek, 5. april 2011

Diši po pomladi, ptički čivkajo, narava se je začela prebujati...

         štampiljka Sarah Key



           štampiljkica: odtis "travniških marjetic"      


   

                                                 
                     čestitka v malo bolj nevsakdanji obliki...
              "okrogla" ... lahko za kakšno okroglo številko
              rojstnega dne, ali pa le za lepe želje:)...


                                       
     Za čestitko sem uporabila vzorčast papir oz. "šeleshamer", izrezala v dvojni
   krog, ki ima pregib; v pregib zavezala tirkizen satenast trakček v mašnico, 
   notranjost čestitke pobarvala z Distress Ink -broken china- in -peeled paint-,
   odtisnila še s štampiljkico "travniških marjetic" (archival ink - coffee).
   Zunanjo stran pa sem "oblekla" z dotisom Sarice, ki je pobarvana z 
   Watercolour - barvicami in vodnim čopičem, dodan je še trak papirja, ki je 
   obrezan z robno štanco M. Stewart in potapkan prav tako z distress-kama
   in objet s trakcema; za piki-co na i pa sem dodala še rožco s polovično 
   perlico.
   
                            
                                         

11 komentarjev:

  1. Prav lušna, okrogla pomladna zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena.
    Danes sem prvič obiskala tvoj blog in sem navdušena. imaš zelo lepe voščilnice. Tudi ta Sarika je nekaj posebnega, lepo izdelana in sestavljena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem danes prvič tu. Lepe voščilnice in ta okrogla je prav simpatična s super notranjostjo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica, kombinacija barv je krasna!

    P.s. Hvala ker si postala spremljevalka mojega bloga.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep odtis.
    Hvala za tvoj obisk in komentar.
    Pozdravčkek..♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Slatko,slatko,slatko!!!!Sve.Boje su divne!

    Jedino ne mogu pročitati komentare ostalih,jer se na smeđoj podlozi ne vide :((

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa okrogla lepotka. Všeč mi je zelena kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. uuuu. luštna... zelo mi je všeč. Odlična izbira barv.
    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa, všeč mi je, ker je okrogla!

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je začelo dišat po pomladi in upam, da se je današnje deževjo "zlilo" :-))
    Čudovito pomladno voščilnico si naredila in še posebej se mi dopade njena notranjost!

    OdgovoriIzbriši